همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری از مباحث نوینی است که امروزه نه تنها در شرکت های بازرگانی که در اغلب سازمان های خدماتی ، همچون بانک و بیمه به کار گرفته می شود . همچنین گسترش مفهوم مشتریان به سایر ذی نفعان از جمله کارکنان و شهروندان ، توسعه سیستم مذکور را با عناوین مختلفی همچون ZRM و یا مدیریت ارتباط با شهروندان ، در اغلب نهاد های کشوری و سازمان های دولتی موجب گردیده است .

در همایش تخصصی ” مدیریت ارتباط با مشتری ” که در خرداد ماه ۸۹ در تهران برگزار میگردد مباحثی همچون “طراحی محصول بر مبنای نیاز مشتری QFD  ، بازاریابی و فروش در ارتباط با مشتریان ،مدیریت ارتباط با شهروندان ZRM ،مدیریت رفتار با مشتری در بانک ها و موسسات مالی ،کارکرد های مدیریت ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش ، مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتریان و ……”مورد بررسی قرار می گیرد .

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت   www.crmtehran.com مراجعه نمایند .

+نوشته شده در پنجشنبه ٢۳ اردیبهشت ۱۳۸٩ساعت۱۱:٥۳ ‎ب.ظتوسط شیرین مریداسعدی | نظرات ()