ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه

ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه در تاریخ 4 و 5 ابان ماه 1389 برگزار می گرددو آخرین مهلت ارسال مقالات برای دبیرخانه کنفرانس تاریخ 15 تیر ماه می باشد. محورهای تخصصی این کنفرانس عبارتند از :

مدیریت استراتژیک پروژه

استراتژی‏های سرمایه‏گذاری؛ سازماندهی شرکت‏های پروژه محور؛ مدیریت سبد پروژه‏ها؛ مطالعات امکان‏سنجی پروژه تامین مالی پروژه؛ سیستم‏های اجرای پروژه؛ ارجاع کار و انتخاب عوامل پروژه؛ رویکردها در انواع قرارداد؛ عوامل محیطی موثر پروژه؛ مدیریت آسیب‏های پروژه

سازماندهی پروژه

سازماندهی پروژه؛ رهبری پروژه؛ کار تیمی؛ مدیریت سرمایه‏های انسانی؛ جذب و پرورش مدیران پروژه؛ مدیریت تعاملات با ذی‏نفعان پروژه

روشها، فنون، متدولوژی

مدیریت یکپارچگی؛ مدیریت محدوده؛ مدیریت زمان؛ مدیریت هزینه؛ مدیریت کیفیت ؛ مدیریت منابع ؛ مدیریت ریسک؛ مدیریت تدارکات؛ مدیریت اختتام؛ مدیریت و مهندسی ارزش؛ تکنیک ها و رویکردهای جدید مدیریت پروژه

مسائل مرتبط با مدیریت پروژه

مدیریت ارتباطات ؛ مدیریت و مهندسی ارزش ؛ تکنیک ها و رویکردهای جدید مدیریت پروژه ؛ HSE ؛ بیمه ؛ فناوری اطلاعات

علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت کنفرانس مراجعه نمایند .

+نوشته شده در جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸٩ساعت۱٠:۳٢ ‎ق.ظتوسط شیرین مریداسعدی | نظرات ()
دوره های آموزشی شرکت آریانا

* دوره های مرتبط با برنامه ریزی و کنترل پروژه کاربردی توسط شرکت آریانا در تاریخ 5-7 خرداد ماه 1389 برگزار میگردد.

* کاگاه تخصصی آموزش نرم افزار مدیریت ریسک پروژه در تاریخ 26-28 خرداد ماه 1389 برگزار می گردد.

* دوره مدیریت و ثبت درس آموخته های پروژه در تاریخ 26 خرداد ماه 1389 برگزار  می گردد.

+نوشته شده در جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸٩ساعت۱٠:۱٩ ‎ق.ظتوسط شیرین مریداسعدی | نظرات ()
تلاش برای رسیدن به کیفیت مطلوب

ریسکهایی دارای خطر بیشتر می باشند که یا در پروژه شناختی از آنها نیست و یا اهمیتی به آنها داده نمی شود. ریسکهایی که مرتبط با مدیریت کیفیت می باشند جزو این دسته از ریسکها می باشند . اغلب چنین تهدیدهایی دلیل بروز سخت ترین پی آمدها و یا باعث از بین رفتن شرکت می باشند.

آهنگ رشد شرکت به طور مستقیم وابسته به میزان تحقق موفقیت آمیز پروژه های سرمایه گذاری است و اولین چیزی که بر راندمان و بازده پروژه تاثیر می گذارد همان کیفیت محصولات تولیدی می باشد . مدیرپروژه برای رسیدن به اهداف پروژه باید در ابتدا ریسکهای موجود را شناسایی و به کمک تیم پروژه راهکارهایی رویارویی با آنها و کاهش اثرات مخرب آنها را پیش بینی نماید تا در هنگام رویارویی با آنها موجب وارد شدن زیان به روند اجرایی پروژه و محصول نهایی نگردد.

+نوشته شده در چهارشنبه ٢٩ اردیبهشت ۱۳۸٩ساعت٧:٢٦ ‎ب.ظتوسط شیرین مریداسعدی | نظرات ()
همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری از مباحث نوینی است که امروزه نه تنها در شرکت های بازرگانی که در اغلب سازمان های خدماتی ، همچون بانک و بیمه به کار گرفته می شود . همچنین گسترش مفهوم مشتریان به سایر ذی نفعان از جمله کارکنان و شهروندان ، توسعه سیستم مذکور را با عناوین مختلفی همچون ZRM و یا مدیریت ارتباط با شهروندان ، در اغلب نهاد های کشوری و سازمان های دولتی موجب گردیده است .

در همایش تخصصی ” مدیریت ارتباط با مشتری ” که در خرداد ماه ۸۹ در تهران برگزار میگردد مباحثی همچون “طراحی محصول بر مبنای نیاز مشتری QFD  ، بازاریابی و فروش در ارتباط با مشتریان ،مدیریت ارتباط با شهروندان ZRM ،مدیریت رفتار با مشتری در بانک ها و موسسات مالی ،کارکرد های مدیریت ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش ، مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتریان و ……”مورد بررسی قرار می گیرد .

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت   www.crmtehran.com مراجعه نمایند .

+نوشته شده در پنجشنبه ٢۳ اردیبهشت ۱۳۸٩ساعت۱۱:٥۳ ‎ب.ظتوسط شیرین مریداسعدی | نظرات ()
نرم افزار مدیریت ریسک

در اجرای پروژه به تعداد زیادی از عدم قطعیتها و ریسکها مواجه هستیم که میتوان بر راندمان پروژه تاثیر منفی داشته باشند . شناسایی ریسک، اولین قدم و البته مهمترین قدم در فرآیند مدیریت ریسک پروژه می باشد. در این فرآیند کلیه ریسک های بالقوه پروژه شناسایی و لیست می شود. سپس این ریسک ها پس از تجزیه و تحلیل اولویت بندی شده و اقدامات لازم برای آنها در نظر گرفته می شود.

برای این منظور می توان از نرم افزار   Primavera Risk Analysis  کمک گرفت که به عنوان نرم افزاری قوی در زمینه مدیریت ریسک می باشد . برای دانلود نسخه نهایی این نرم افزار به ادرس ذیل مراجعه نمایید.

دانلود نرم افزار

+نوشته شده در پنجشنبه ٢۳ اردیبهشت ۱۳۸٩ساعت۱٠:٥٦ ‎ق.ظتوسط شیرین مریداسعدی | نظرات ()